Entertainment

Moje 13 najlepszych chwil podróży 2013

Posted On
Posted By oesqe

Kate przygody zawiera linki stowarzyszone. Jeśli dokonasz zakupu za pośrednictwem tych linków, zarobię prowizję bez dodatkowych kosztów. Dzięki!

Podziel się na Twitterze
Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Pinterest
Udostępnij na e -mailu

W roku podróży zabierających mnie z Austrii do Australii w Bostonie do Bangkoku w Malcie do Macedonii, Kioto do Koh Lanta, dobre czasy były tak dobre. Aby upamiętnić rok, postanowiłem zrobić podsumowanie moich najlepszych chwil podróży w 2013 roku.

Zapewniamy, że „Times toczyło się, z pewnością nie wszystko”. Będę rozmawiać o najgorszych momentach 2013 roku. Na razie ciesz się tymi chwilami radości i szczęścia.

Pokazanie Maiko w Kioto

Becki i ja poszliśmy na gejszy, mając nadzieję, że uda nam się zauważyć jedną z nieuchwytnych kobiet w drodze na spotkanie na alejkach Gion, tradycyjnej dzielnicy Kioto. A potem ją zobaczyliśmy-maiko lub gejszy uczeń, ubrana w piękną ubranie, jej włosy doskonale lakierowane i ozdobione, z porcelanową twarzą i krwią czerwone usta.

To było tak, jakby prowadziła paradę – ludzie ścigali się po niej, robiąc zdjęcia. Dołączyłem i rzuciłem ten jeden strzał, zanim zniknęła w tawernie.

Widząc delfiny naruszające w Zatoce Plettenberg

Chociaż nigdy nie byłem typem dziewczyny, która dorastała na punkcie delfinów, byłem niesamowicie poruszony, widząc ich w prawdziwym życiu. Byliśmy w zatoce Plettenberg, jednym z najpiękniejszych miejsc na trasie ogrodowej w Południowej Afryce, a nasza łódź skręciła na fale, gdzie delfiny pojawiły się raz po raz, a ich płetwy łopały się nad powierzchnią.

Mógłbym je obserwować przez cały dzień.

Picknicking przez całe popołudnie w Paryżu

Czy jest coś bardziej paryskiego niż spędzenie popołudnia w cieniu wieży Eiffla, ucztowanie chleba, sera, owoców, mięso z okazjonalnym krwawem cydru i idealnie wykonanego ciasta przez eksperta do ciasta? Nie wyobrażałem sobie nic lepszego.

To doświadczenie zostało lepsze przez przyjaciół – Edna, Ashley, Julika, wraz z wieloma nowymi przyjaciółmi, którzy przefiltrowali się i wyczerpali w trakcie popołudnia. Zanim wyszliśmy, zdałem sobie sprawę, że była 21:00 – choć słońce dopiero zaczynało się ustawiać – i zbieraliśmy solidne sześć godzin!

Mój pierwszy spacer ze zdjęciami w Nowym Jorku

W kwietniu kupiłem moją pierwszą lustrzankę cyfrową: Nikon D5100 z obiektywem Tamron 17-50. Ten zakup był już dawno spóźniony i ogromnie poprawił moją fotografię.

Aby go wypróbować, postanowiłem wybrać się na fotografię w Nowym Jorku, koncentrując się na Greenwich Village i Soho. To był taki zabawny dzień – uwielbiałem chodzić i zwiedzać razem, wypróbowywać różne strzały i porównywanie naszych wyników. Świetnie się bawiłem, zrobiłem drugi spacer z Chinatown do Brooklyn Heights. Od tego momentu spacery ze zdjęciami stały się jedną z moich ulubionych rzeczy do zrobienia!

Pływanie w dziurach na terytorium północnym

Jest popołudnie, a blask australijskiego słońca pobije w brutalnym parku narodowym Kakadu. Wędrujemy 20 minut przez dżunglę, a legendarne muchy Maguk są nieustanne, brzęczące wokół naszych uszu mniej ciągle. To niewygodne. Jesteśmy zmęczeni, jesteśmy gorący i potrzebujemy przerwy – i jest dziura skalna, wypełniona wodą i absolutnie bez krokodyli.

Wsuwanie się w tę chłodną wodę jest jednym z największych uczuć na świecie. Po drodze pływanie w otworach i odkrycie, że ulga w chłodnej wodzie była jedną z najlepszych rzeczy w odwiedzaniu terytorium północnego.

Kończąc naszą podróż w Południowej Afryce w Cintsa

Moja podróż w Południowej Afryce w maju była jedną z najlepszych podróży, jakie kiedykolwiek odbyłem. Gdybym mógł żyć od nowa, robiąc wszystko dokładnie tak samo, zrobiłbym to. (Z wyjątkiem tego, że tym razem jeździłbym struśem w Oudtshoorn.) Zebrałem przewodnik po podróży z Południowej Afryki, aby ludzie mogli odbyć tę dokładną podróż i cieszyć się nią tak samo jak ja!

Cintsa, miasto przy plaży na dzikim i odległym wschodnim pelerynie, było najlepszym możliwym miejscem do świętowania końca naszej podróży. Wspięliśmy się na miękkie wydmy i prażone piwa ekologiczne wykonane w pobliskim browaru bez bieżącej wody, uznając, że podróż, którą odbyliśmy, była jedna, którą zapamiętamy na zawsze.

Degustacja wina w Chianciano Terme, Toskania

Zrobiłem wiele sesji degustacji wina na całym świecie, od Republiki Południowej Afryki po USA po Chorwację, ale moje ulubione degustacje były we Włoszech. Absolutnie najlepsza degustacja wina w moim życiu miała miejsce w Chianciano Terme, uroczym toskańskim mieście.

Ta degustacja była częścią Lokalnej podróży Gbisjan Gbisjan z Południowej Toskanii i miała miejsce w Agricola Fontanelle, winiarni prowadzonej przez trzech braci. Ale to, co sprawiło, że degusta jest wybitna, to to, że miało miejsce w ich piwnicy i zawierało obfite próbki ich ręcznie obciążonych mięs. Jestem diabelką do utwardzonych mięs i są to jedne z najlepszych, jakie kiedykolwiek miałem. Tutaj zakochałem się w Finocchiona, salami wyleczonym dużą ilością kopru włoskiego. Między Finocchiona a czerwonym winem byłem w niebie.

Jedzenie i fotografowaniewszystko w Stambule

Kiedy łączysz ludzi, którzy kochają jedzenie i fotografię, i wrzucasz je w pyszne i interesujące wizualnie, jak Stambuł, magiczne rzeczy.

Długoletni emigrant Katrinka sprawił, że jej misją jest pochwalenie się najlepszym Stambułem dla mnie i Tomowi. Mysi trójka spędziła dzień zwiedzając Kadikoy po stronie azjatyckiej, a potem poszliśmy do Kumkapi, aby sprawdzić naszą dzielnicę Ormian. Sfotografowaliśmy strome schody, kościoły armeńskie, jasne zachody słońca nad Sultanahmet i zawoalowane kobiety plotkujące na kwadratach. Zrobiliśmy się na tureckiej piku, cigkofte i najbardziej niezwykłych klopsikach nadziewanych wiśniami, zmywani częstymi kawami i herbatą.

Wspinanie się po mostku portu w Sydney

Wreszcie w Sydney Harbor Bridgeclimb było dziesięcioletnim marzeniem. Po raz pierwszy zobaczyłem to w drugim sezonie niezwykłego wyścigu, wiedziałem, że chcę to zrobić, ilekroć kiedyś dotarłem do Australii. Ale kiedy przyszedł czas na zaplanowanie podróży do Sydney, zawahałem się. Czy mogę sobie z tym poradzić, czy byłoby przerażające?

Okazuje się, że nie było to przerażające ani trudne. Uwielbiałem każdą minutę. Czułem się potężny, stojąc na szczycie miasta. Widziałem niesamowite piękno portu Sydney, charakteryzujące się wysepkami ziemi, jeden po drugiej. Spowodował to ogromny uśmiech na mojej twarzy, a poczucie osiągnięcia zawsze sprawi, że pamiętam Sydney z uśmiechem.

Zamknięcie 29 na świecie w Dubaju

Urodziny służą do robienia czegoś epickiego i niezapomnianego. Kiedy wyglądało to, jakbyśmy byli w Dubaju na moje 29. urodziny, chciałem świętować w stylu: na szczycie najwyższego budynku na świecie, Burj Khalifa. Podczas gdy planowałem udać się na pokład obserwacyjny, mój przyjaciel Simon, wieloletni emigrant Dubai, zasugerował, że pomijam pokład obserwacyjny i pójdę do At.mosphere, paska na górze.

To [okazało się] najlepszą decyzją i jest teraz moją najlepszą wskazówką dla każdego, kto planuje podróż do Dubaju. Jest swobodnie chodzić do baru, choć mężczyźni mają minimum 200 AED (54 USD), które nakładaliśmy na parę koktajli i pary mockle, wszystkie wykonane z egzotycznych składników, takich jak złoty liść i mleko wielbłąda. Świętowanie w najwyższej restauracji Guinnessa na świecie z poziomu gruntu było idealnym sposobem na świętowanie ostatnich urodzin moich dwudziestki.

Wróć bardzo szczęśliwy powrót do Koh Lanta w Tajlandii.

Ilekroć ludzie pytają mnie, jakie są moje ulubione miejsca na świecie, Koh Lanta jest jednym z pierwszych miejsc, o których zawsze wspominam. Ta wyspa jest tak cudowna i spokojna, a chociaż nie jest to poza uboją ścieżką, jest znacznie mniej ofiarą turystyki niż Koh Phi Phi lub Phuket.

Kiedy przyszedł czas na powrót do Lanta trzy lata później, martwiłem się, że się zmieniło. Okazuje się, że nie miałem się czym martwić. Wyspa jest nadal domem dla długich, czystych, złotych plaż, które nie są zdalnie zatłoczone, nawet w najbardziej pracowitej porze roku. Ludzie są nadal mili, gościnni i chętni do pomocy. Ale niematerialną rzeczą w tej wyspie jest to, jak bardzo przynosi mi spokój.

Koh Lanta jest dobra dla mojej duszy i nie mogłem wymyślić lepszego miejsca do świętowania wakacji i sprowadzenia 2014 roku.

Jaki był twój ulubiony moment podróży w 2013 roku?

Uzyskaj aktualizacje e -mail od Katenever przegap post. Odejść subskrypcję w dowolnym momencie!